četrtek, 31. januar 2008

Še je pravica na tem svetu!!! :)

Ob vseh podražitvah, ki smo jih že doživeli in vseh tistih, ki nas bodo zadele v naslednjih dneh (mater, pašta bo šla spet gor... pa meso, sir...), se mi že kar meša... Halo?!?! Limone so 2,15 evra za kilo, to je tko kot da bi se hotli prav iz mene zajebavat, ko sem pa odvisna od njih!!! Pa še kvaliteta je za en... drek, ja!!! V treh dneh ti sveže kupljene limone zgnijejo!!!

No, problem pašte sem že rešila - šla v Trst in naredila zalogo Barille, ki je tam zdaj itak cenejša... in to OBČUTNO cenejša!! Je pa smešno videt nekoga v trgovini s 15 škatlami pašte, dvema Coca Colama Zero in sirčki za na kruh - res konkreten nakup, haha.

Podražitve so ta mesec prišle tudi do stanovanj... 20 evrov več kot ponavadi je bilo treba dati - pa že tako so stroški enormni!!!

AMPAK, danes se mi je pa nasmehnila sreča!! Dvojne kavbojke, ki sem jih kupila pred enim letom zaradi vsakodnevne nošnje razpadajo. Treba je bilo nabavit nove. Moram priznati, da me je bilo kar strah stopiti v trgovino, ko sem pa lani imela srečo in dvojne kavbojke kupila za 21,8 evra. Pridem v Zaro. Kavbojke na mizi... ene 12 parov različnih. za 10 evorv par... wau, ampak itak ne bo številk, sem mislila.... eeeee, wrong, kupila dva para za 20 evrov in ene za tri evre dala skrajšati, jih dobim v torek...

Ja, še je sreča na tem svetu, še je pravica.... še lahko ob vseh ENORMNIH stroških dobiš kaj, kar je res poceni, tako da - GO ZARA, še naprej tako pa se bom še večkrat vračala... Mimogrede, tri trgovine ob Zari v BTC-ju so imele kavbojke za isto ceno, čeprav manj številk, pa vseeno - tko se dela!!!

In zdaj komaj čakam na torek, ko dobim še ta druge kavbojke in ... žurka, nove obleke, hehe.

Oh, zadnja dva dneva sta bila prav mega - dobim poceni kavbojke, pa še z E. sem se okvirno skoraj zmenila - sicer prek maila, pa vendar... morda bo pa Maja kmalu za par tednov zginila čez ocean... no, mogoče vam bo prav fajn brez mene, ampak bo treba še malo počakat....

Zdaj se pa šibam dalje učit - ekonomija milo vabi in mi obljublja neverjetne količine znanja, če se me bo kaj primlo :D


Ah, jutri in v nedeljo me pa itak čakata zanimiva dneva - najprej učit na veliko, potem pa... kino jutri pa izlet v nedeljo :D Lepi dnevi so, ja, zdaj se moram samo še naučiti, kako dobro spati, da ne bom več kot zombie po svetu hodila, pa bo vse OK. :) Če ima kdo idejo, kako se po treh tednih blage nespečnosti RES dobro naspati (brez drogiranja :)), naj se pa hitro javi, ker komaj gledam!!!

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

Vsaj 2 km rahlega galopa pred spanjem - po svežem zraku seveda ...

Maja pravi ...

Oči?

Sicer pa - ja, poleg tega, da sem lena... v Ljubljani zrak ni ravno svež...

Bom pa danes probala z metinim čajem pred spanjem, pa fajn tušom, čepi za ušesa (ki danes niso pomagali) IN unim za čez oči za na letalo... mogoče mi pa rata potegnit do 10.30, glede na to, da me čakata še dve uri učenja :)

Nina pravi ...

hmm svež zrak? pejd v london, pa boš videla čudo, ko si boš zvečer useknila nos ... ČRNO!!!