nedelja, 6. januar 2008

Urgenca

No, pa sem spet zbolela. Tokrat še huje kot prej. Začelo se je tisti večer, ko sem se vrnila iz Prage. Sem bruhala iz nič. Kr neki. Potem se je pa nadaljevalo in prišlo do tega, da sem morala dvakrat na urgenco. Ta prvič sem fasala dve injekciji v rit, kar boli za znoret!!! Ta drugič pa infuzijo. Cel liter. Noro.

No, počasi se stanje izboljšuje, ponoči spet spim, in lahko jem banane, danes sem celo s pustim rižem probala, pa je šlo. Bom pa sigurno še nekaj dni prikovana v ležeči položaj.

Moram pa reči, da je na urgenci noro. Folka ogromno (prvič sem prišla ob 24.30, drugič ob 12.30), čakaš pa ne tako dolgo. Če ti vzamejo kri pa traja uro in pol več, kolikor sem jaz obakrat čakala. Je pa neverjetno, kako so tam vsi prijazni! Sestre, zdravniki, vsi so super prijazni, nasmejani, ne glede na to, da je bila prvič ura že 3 zjutraj, ko sem dobila izvide. Res, pričakovala sem tečnost vsaj od sester, ki so itak vedno tečne. Ampak ne, tudi one so bile super. Hitre, nežne kolikor se pri odvzemu krvi in pikanju igel v rit sploh da in vedno nasmejane.

Tako da po svojih izkušnjah lahko delovanje urgence ocenim s čisto petko. Ene grde face nisem videla, noben ni bil zadirčen, nič od tega. In kljub bolečinam sem z urgence obakrat odšla vsaj malce nasmejana prav zaradi njih.

Tako da sestre in zdravniki na urgenci: svaka vam čast! Pa hvala za popikano rit in roke, v katere sem fasala infuzijo! Carji ste!



P.S.: Hvala tudi Hani in teti Lili za spremstvo na urgenco!!! Sem vama dolžna pijačko, ko pridem ven iz svoje luknje! :) Res, najnajnajnajnajlepša hvala!!!!!! mwa****

11 komentarjev:

Anonimni pravi ...

kaj pa jest????
A u rit so te tud hihi ;))

Maja pravi ...

Ja kdo pa si ti, da ti hvala rečem???

oči je tudi anonimni, ampak ne piše tko, pa podpiše se z ljub srajca.... KDO PA SI TI???? :D

Anonimni pravi ...

ja nisem mogla se vpisat v službi, ker sem imela priklopljen drug account sori no ... zdej tud cmok

Anonimni pravi ...

aja ljubsrajca jr.

Maja pravi ...

Hehe!

Ja njima dvema hvala za urgenco!!!!

Tebi pa itak za banane, pa wc papir... pa robčke.... pa da sem ti lahko prala obleke - kera čast :D:D:D

Anonimni pravi ...

hihi ... ti si moja pepelka hahaha ... kdaj prideš stanovanje pospravit ... ;))))

Maja pravi ...

Ti ves kaj??? Dobro, da sem doma bolna, ker bi te prisla pretepst v sekundi!!!!!


V glavnem, obleke so suhe, pridi po njih in po kufr!

Anonimni pravi ...

... vsa vam čast ... po slovensko prosim.

ljubsrajca

Maja pravi ...

Hehe, to pa je ta pravi anonimnež - ciao oči!!! :D

Ej, pišem, kot čem, ja? Je moj blog... Nehaj... če ne... te bom sesula, boš videl :D:D:D hehe

Daj, ti bom nardila tvoj blog, ko pridem dol... ki vidim, da kar uživaš.... pa sigurno maš dosti za povedat :))

Nina pravi ...

helooo ... dej nehi no ... fora pa to ... oči ... dej še ti začni kak blog pisat ... aja ... lahko bi to razkurilo kakšne ljudi ;))

Maja pravi ...

Hehe, itak, da bi lahko pisal... :)

Marsikoga bi pa lahko kaj razkurlo ;)