ponedeljek, 21. januar 2008

Zakaj???

Naj le obrazložim svoj post z naslovom Totalna ignoranca - drugič. Post je namreč dokaj grob. No ja, da bom malo samokritična.... zelo grob, morda celo malo preveč. Umikati ga pač ne nameravam...

Odločila sem se, da zadevo prespim, pa me je vseeno petek tako razočaral in razjezil, da sem napisala tako kot sem. Razlog za to je, da sem bila pošteno jezna predvsem nad ignoranco do drugih, ne toliko do mene.

Predvsem pa me je oseba, na katero že od malega gledam kot na eno najbolj mega osebnosti v naši družini, kot na prijatelja in res super osebo, razočarala s svojo reakcijo na eno kritiko, ki sploh ni letela nanjo! Kritik smo v življenju že vsi dobili veliko, pa nas niso uničile! Reakcija te osebe je najhujša od vseh, kar mi je morda porušilo iluzijo, da je to oseba brez napak in sem morda zaradi tega malo bolj groba, ker se mi je 23-letno prepričanje porušilo, kar me hkrati tudi neizmerno žalosti.

Posti od novembra do danes so sicer posledica (in ne povod) vseh reakcij vpletenih, na katere sem tudi sama kot pač znam, reagirala. Včasih morda premilo, drugič spet pregrobo (kot ta zadnji post). Taka pač sem, take so moje reakcije... Vsaj reagirala sem, ker ne želim nikogar ignorirati, ampak to je pa že prevečkrat ponovljena zgodba.

9 komentarjev:

Nina pravi ...

pridna

Anonimni pravi ...

Maja tvoj predzadnji zapis v delu, kjer uporabljaš sočne in tudi žaljive izraze/pseodonime so dejansko preko mere. Predvsem pa niso na nivoju nekoga, ki se spravlja v kroge intelektualcev. Toloko o temu. Tudi sicer bi tisto, kar te je motilo zapisala malo diplomatsko pa bi vseeno povedala isto in morda z večjim učinkom.
Reagiral sem na današnjo e-pošto A. preden sem prebral tvoj blog. Če bi ga prebral prej bi vsaj vedel zakaj gre. Svoj odgovor bi sicer spremenil le v manjši meri. Tudi sedaj, ko sem to prebral ne mislim dosti drugače. Tebi v pouk pa še to, da se nauči najprej prešteti do 10 in potem kaj blekniti ali pa napisati na blog, ki ga lahko prebere kdor želi (čeprav je tvoja zasebna stvar). Spustila si se pod nivo, ki bi ga pričakoval od tebe. Zato upam, da ti bo tudi to nezrelo pisanje (vsaj slog) pomagalo pri "brušenju" in kilometrini, ki jo še krvavo potebuješ, da boš lahko tisto kar želiš. Takega sloga, jasno, niti slučajno ne podpiram pri nikomer pa niti pri tebi.

Ljubsrajca

Maja pravi ...

Zdaj imam pa jaz tega dovolj!

Dajte mir, če ne bom zaklenila blog

Nina pravi ...

Maja ... halo ... kaj ti pa je ... a zdej moramo pa mi cenzurirati zadeve in besede ... sem ti povedala svoje in ne mislim več razglabljati ... ti se pa umiri in začni svoj blog uporabljati v bolj pozitivni smeri ... jaz sem ga tudi ... ;)) cmok

Anonimni pravi ...

Današnje jeze ne hrani za jutri.
(Tatarski pregovor)

in

Zmaga v prepiru ne vodi k sreči.
(Rabindranath Tagore)

ciao

ljubsrajca

Anonimni pravi ...

A, grrr ... sem že vse napisala, pa neki čarala, in je šlo v maloro :( No, bom poskusila ponovit :)

[vmešavanje on]

Nisem se mislila oglasiti, ker menim, da se vmešavanje v druge zadeve ne spodobi. Vendar sta dva razloga, zakaj to zdajle pišem:
1. bila sem ena izmed gostov na tej večerji (in s tem hočeš-nočeš vpletena v to ...),
2. za Majino pisanje s sočnimi izrazi se počutim en malček sokrivo, ker sva v soboto mal kofetkali, pa je padla debata tudi na to temo.
V glavnem - se strinjam, da bi lahko sočne izraze spustila in napisala bolj z občutkom, ampak poanto je pa zadela.

Na večerji sta bila dva, ki nista ničesar vedela o razprtijah - E. in moja mami. Nimam pojma, koliko sta opazila vse skupaj, ampak z mojega "sedeža" je zgledalo nekako takole:
- za M. so obstajale osebe zgolj ena na levo stran in dve na desno,
- vsi ostali smo obstajali zgolj takrat, ko se temu res ni mogel ogniti,
- Maja (in tudi Nina) sta se trudili, da se vaše razprtije ne bi pokazale na večerji. To pomeni, da sta se obe v debatah večkrat obrnili tudi na M.,
- M. je v teh primerih gledal v mizo, nekajkrat pa prekinil debato tako, da se je s čim drugim obrnil na E.
- in podobno ...

Moje mnenje je, da če si kot eden izmed gostov povabljen na večerjo, da potem pustiš razprtije, ki jih imaš z ostalimi gosti, zunaj gostilne in se poskušaš obnašati normalno. Če tega nisi sposoben, pač ne prideš na večerjo! Vendar je M. prišel na večerjo, pa se (po mojih opažanjih) ni bil sposoben za tiste tri ure prilagodit temu, da smo vsi skupaj E. gostje! In to je zame nezrelo obnašanje, ki si ga odrasel in pameten človek ne bi smel dovoliti.

[vmešavanje off]

In če že pišemo pregovore - "Obnašaj se do drugih tako, kot želiš, da se oni do tebe!"

Maja pravi ...

Nic nisi ti kriva.... >:)

Se mi zdi pa fajn kar si napisala :))

Itak pa ena taka kava kot v soboto upam da se pride v postev - je blo prav fajn... :))

Se kaj vidimo - javi ce prides na fitnes, bova v isti stavbi :p

Anonimni pravi ...

Madonca, a ti ves čas na svojemu blogu visiš? :))

Napisala sem v stilu "kar je res, je res".

Pa naj se še name usuje ploha besed užaljene daljne žlahte ... ha ha ..

kofetek bova ziher ponovili :)

Maja pravi ...

hehe, ne, mail dobim ob vsakem komentarju :D