torek, 22. januar 2008

Sonček jeeeeeeeeeeeee!!!


In jaz sem RES skuštrana, ker malo piha in imam poležane lase :D

Ja, ravnokar je na našo Ljubljano posijalo sonce... nekaj oblakov je še vedno, ampak..... SONČEK JE PARARI PAPIRAM.... ;)

Po kolikem času je sonce? Najbrž šele tretjič letos.... naj bo konec te zime, jaz bi pomlaaaaaaaaaaaaad :D

No, ravnokar sem prišla iz službe, kjer sem NON STOP delala, ampak je bilo fajn, še na novinarsko konferenco od Jankovića sem šla... Sem pa zmatrana, ker sem včeraj do 1h zjutraj pospravljala sobo, da bo danes lepa za mami. Sem upala, da bosta tudi babi in dedi prišla, pa imata baje full dela doma, tko da nista mogla čakat, da končam s službo. :( Ah ja, pa drugič..... važno, da je danes SOOOOOOOONCE!!!!! :=)))))

Je pa sonček že tako nizko, da ga ne morem več slikat... upam, da bo jutri bolje, mogoče še kakšna lušna fotka rata.


Ja, je pa eden izmed fantov, ki sem jih spoznala v Pragi, Nazim iz Pakistana, ki živi v Angliji (uff, komplicirano) dobil moje slikce od Slovenije in.... jah, poleti bomo gostili Pakistanca, je rekel, da absolutno pride, pa Prešernov trg bi rad videl, hehe :) Upam, da bo vsaj takrat kaj več soooooonca!!! :D

Ta post je res malo čuden, ampak me je zdaj na busu to sonce v tako dobro voljo spravilo, da se mi cel svet smeji... pa še v stanovanju je najbolj svetlo letos...

Uživajte današnji soooooonček, jutri bo baje pihalo, v četrtek bo mhla, v petek pa oblačno... tko da..... PEJTE VSI NA SOOOOOOONČEK!!! :)))))

mwa***

2 komentarja:

Nina pravi ...

hehe preden pridem do računalnika .. že DEŽUJE!!! Kako sonce ... ;))
Fajn bodi ...

Nina pravi ...

da ne boš eksplodirala od pozitivizma sister hehe ;))
ajd bodi pridna, pa kaj lepega napiši, ko me ne bo ... pol pa jaz nardim blog o žurkah ... in samo o žurkah hehe ;)