nedelja, 6. januar 2008

Praha za novo leto

Oj

No, pa sem nazaj iz Prage, kjer sem preživela novo leto. Bilo je fino, mrzlo, zdaj sem pa... ja spet bolna, kaj je pa to novega pri meni? V letošnji zimi je to že četrtič. :(

No, pa najprej Praga. Pot je bila dolga in dokaj utrujajoča, ampak je šlo, moj zelenko je pridno pičil po cesti, v Pragi sem bila v 8 urah in pol. Potem pa spanje in prvi sprehod po nočnih Hradčanih. Tako kot samo mesto tudi Hradčani niso ne vem kako okrašeni, opaziti je bilo le jaslice iz sena in pa manjšo jelko z modrimi lučkami.

Naslednji dan je bil spet potujoč, saj sem šla v Karlovy Vary in še dva kraja s fascinantnima gradovoma. Karlovy Vary so sicer mesto z 12 vrelci termalne vode (13 vrelec pa je po njihovem kar Becherovka, ki prihaja ravno od tam), ki jo lahko med ogledovanjem mesta pridno srkaš iz za to namenjenih keramičnih skodelic. Mesto so sicer popolnoma prevzeli Rusi, zaradi katerih je tudi tako bogato, hkrati pa imajo tam kar direktno letalsko povezavo do Rusije, zato si lahko na vsakem koraku srečal Ruse, ki sem jih kasneje tudi v Pragi zlahka razločila od ostalih turistov (no ja, tudi Italijani so na daleč prepoznavni).

Sledil je miren dan v Pragi in mrzlično iskanje trgovine Dr. Martens, ker sem res želela najti ene fajn čevlje (in jih nato kupila kar v Ljubljani). In prišla je Neža, s katero sva cel naslednji dan šetali po mestu in našli ta narbuljši golaž s knedliki v mestu, pa še poceni je bil. Za golaž in malo pivo sem dala 90 kron, kar je cca. 3,4 evra.. najedla sem se pa tako, da sem komaj dihala. Potem pa 2 urci spanja in šli smo praznovat. Na Hradčane, kjer je razgled na Prago najlepši. Ognjemetov je bilo mali milijon, vzdušje super, spoznala sem dva Pakistanca, Indijca, Turka in Mehičanko in vsi skupaj smo okoli dveh zjutraj šli v pub na nekaj piv in nato na dolgo pot nazaj - nočni tramvaji = nočna mora.

Potem spanje in... pot nazaj.

Moram reči, da Praga ni kaj dosti okrašena (kot recimo letošnji center Ljubljane), je pa vseeno lepa, za praznično vzdušje so pa poskrbele neštete stojnice s spominki in raznimi dobrotami, tako da je na vsakem trgu tako dišalo, da si takoj lačen postal... ker sem čakala na kosilo, nisem kupila nič - mi je kar malo žal, ker me še zdaj firbec matra kako dobre so tiste jedi. Moram pa potrditi Mojčino mnenje o čeških voznikih - carji. Res, hupanja ne slišiš tudi, če se sredi ceste ustaviš, ker ne veš kam naprej. Vsi so tako strpni, da je kar neverjetno.... tudi čez Avstrijo je bilo ok, dokler nisem prišla do Gradza. Tam pa meglenke za mano, da me je vse slepilo, pa je samo snežilo, megle sploh ni bilo... In le kdo je imel meglenke vklopljene? Ja Slovenci, ane?? Da njihovi fancy šmency avtorčki lepše zgledajo... ufff, jeb***i Slovenci.... Pa blendanje in teženje.... jah welcome home, ane?

No, še nekaj fotk, v naslednjem postu pa o moji PONOVNI bolezni. :(

Aja, pa srečno vsem! :)

2 komentarja:

Nina pravi ...

iiiiiiiii ... kaj bi dala, da bi se tudi jaz tako lepo spomnila mojega NYE hehe ... malo me daje ementaler ;))

cmok

Anonimni pravi ...

I will not begin to speak on this theme.