sobota, 19. januar 2008

O totalni ignoranci - drugič!!!!

No, pa je spet prišlo do ignorance... jah očitno so moja predvidevanja, da bom imela do velike noči mir, udarila mimo.

Šli smo na večerjo z E., ki je povabil družino Gia. in mene že v sredo. Nato okoli 12h izvem, da prideta še sestrca in babica.... OK, to ni v navadi, ampak bo že... In pridem tja (seveda ta prva) pa od sestrice izvem, da prideta še tista dva, ki sta naju za božička mrtvo hladno ignorirala. KHM... KDO PRIDE?!?!?!... oh ja, to bo še zanimivo, sem si mislila.

Začnemo z večerjo, dva zamujata, ker je šel en danes na smučanje za cel teden in je pridno pekel... pa pekel... pa pekel... in zato sta z mamo zamudila debelo uro.... ufff, ne maram zamujanja!!! Ampak smo ostali kar začeli z izvrstno večerjo.

No, da preidem k bistvu... M&A sta prišla, vztrajno ignorirala cel večer (ne glede na to, da sem zaradi svoje bolezni manj pojedla in hrano tudi bratrancu ponudila) ni bilo niti živjo, hvala, ne NIČ!

Moj dragi bratranec: zdaj bom pa to namenila direktno tebi, ker se mi je tvoje obnašanje včeraj zdelo skrajno nesramno. Marsikdo v tej familiji me je že razočaral in/ali prizadel. Pa sem šla naprej. Nobenega nisem zaradi tega ignorirala. Ti si šel včeraj še stopnjo dlje. Edini stik, ki si ga imel z mano je bilo tistih nekajkrat - enkrat svinjsko grobo - ko sem želela nekaj povedati in sem že prvi stavek povedala, ti si pa prekinil in sekal dalje z E. A te starši niso naučili, da je grdo prekinjati druge, ko govorijo?

No, saj vem, da vi radi k E. prisedete tudi, ko so njegovi glavni povabljenci družina Gia., ki se zaradi tega s svojim (res bližnjim sorodnikom) ne more niti normalno pogovarjati (začetek še tekoče zime v centru Ljubljane - veste, komu je to namenjeno, ko smo ta glavni povabljenci obsedeli na drugem koncu omizja in z E. nisno spregovorili več kot tri stavke). Toliko vljudnosti in obnašanju... pa ravno ta high del familije naj bi to vedel... ampak ne - mi smo ta glavni, ta pomembni, kaj se bo E. pogovarjal z Majo in Gia. o katerih imamo tudi marsikaj za povedati, kot tudi o familiji iz Kranja.... PIZDA VAM MATERNA, SNOBI ZARUKANI! M&A, da ne bo pomote, včeraj sta bila povabljena, da prisedeta tja zraven, tako da tokrat to ne leti na vaju.

Skrajno svinjsko se mi zdi potuhnjeno obnašanje dela družine G., ki se KONSTANTNO slini k "pomembnim" ljudem, da noben drug ne more priti zraven --> po dogodkih okoli novega leta sodeč, pa imate to žal v genih!

Ja, tudi jaz sem si včeraj želela sedeti ob E. Prvič po dolgem času. Ker se moram z njim o nečem pomembnem pogovoriti. Zdaj ne vem, če se bom uspela, saj kmalu odhaja, urnik pa ima zelo natrpan. Ni panike, se bom pa kasneje pogovorila z njim, GREBST se za mesto ob njemu ne nameravam, toliko nizko kot nekateri se ne mislim spuščat.


Draga M&A (predvsem pa M.): najbolj ogabno včeraj je bilo pa to, da zaradi naju s Sister na vajini desni, nista skoraj cel večer pogledala niti obeh zamudnikov. Kot da ju ni. Kot da sta nevidna!!! Saj vem, da sva medve s Sister za vaju nevidni, ampak da sta se spustila tako nizko, da sta šla ignorirat še tiste, ki pri tem nimajo nič pa le to: SKRAJNA SVINJARIJA, KI SI JE NE BI PRIČAKOVALA NITI OD NAJVEČJIH IDIOTOV NA TEM SVETU, KAJ ŠELE OD FAMILIJE!

Ja, v vednost VAMA in vsem ostalim: s tem vajinim ignoriranjem (s katerim si, dragi bratranec uničil tisto, kar sem si sama mislila o tebi - o super osebi) sta včeraj šla predaleč! Tokrat pa JAZ zamerim, da sta se OBA na prijetni večerji obnašala skrajno svinjsko in to do vseh razen gostitelja in babice! Zdaj imam pa jaz poln KURAC tega sranja! S tem sta pokazala ljudem, ki so mi tako ali drugače blizu, da niso vredni vajinega fancy šmency pogleda. Tako da: nič več živjo od mene - SI NE ZASLUŽITA NITI TEGA VEČ!!! Čeprav sta in za božič in včeraj to od mene dobila - NIČ VEČ!

Da se oseba, ki NIMA POJMA, kaj se je pred dvema mesecema dogajalo, počuti odrinjeno in je začudena nad tem, zakaj je niti pogledata ne.... mislim HALO?!?!?! Ja, vidva sta tista, ki se znata obnašati in tko naprej..... Dobro, da tista oseba ni bila moja mami, ker bi takrat jaz pizdarijo naredila. Bom sedaj nekatere vaše očitke obrnila v vajino smer - prekleta nespoštljiva smrkavca, ki mislita da sta nekaj več od ostalih!!!!! Zame nista vredna pol kurca nič več!!!


Bom pa še ponovila očijeve besede: draga kristijana - ena najbolj ven zmetanih krščanskih vrednot je ravno odpuščanje (čeprav ne vem, kaj kurac bi morali meni odpuščati, ker nisem naredila NIČ, še najmanj pa je kaj naredila Sister).....

Da bom natančna:
- wikipedia: Kristjani na splošno sprejemajo nauk Jezusa Kristusa o ljubezni, nenasilju, spoštovanju drugačnih in odpuščanju.

KHM, a gremo dalje? Ja kakšna kristjana sta pa vidva, če tega ne sprejemata? A?


Tako da: včeraj sta naredila dobro stvar: poln kurac vaju imam in ne mislim vaju več NITI pogledat, dokler se ne bosta vidva opravičila za skrajno svinjsko obnašanje!!!

Pa lep dan!


P.S.: Da ne bo pomote - A je kontaktirala z mano ENKRAT, ko sva izmenjali krožnike, da je M pojedel še moj del jedi.... ni me sicer pogledala, krožnika zva pa vseeno izmenjali.... O, KAKŠNA ČAST! Phhhh

Pa še, dragi M - komentar na izjavo, ki je bila najverjetneje namenjena meni (brez pogleda seveda): Za svoje pisanje na blogu ne potrebujem zgodbe in mnenja drugih, informacije so pa preverjene - sem jih doživela. Sicer pa: PRIVAT BLOG..... a še niste poštekali al kaj??? In ja, skrajno zabavno se mi zdi, da lahko na njem u kurac pošljem kogarkoli, predvsem pa bodite veseli.... tile živčki bi lahko včeraj udarili po vas, pa raje napišem in jih s tem sprostim... glede na to, koliko ste mi jih že požrli, je postov še malo... pa tudi bolje, ker bi bila eksplozija v živo dokaj boleča za vpletene.

1 komentar:

Anonimni pravi ...

Oj punca, te je zabavno brati, vendarle,..., si res malo preveč obsedena s Familio. Če se ti za njih Je..e pol jih pa pusti pri miru, a ne? Če pa ti nekaj pomenijo, pa naredi nekaj v smeri sprememb / verjamem, da veš, da ne v negativni smeri, ker to do zdaj ni palilo....

, kot sem rekel, je pa te zabavno brati...