nedelja, 3. februar 2008

Simobil je za en d**k!!!

Simobil je naš drugi največji ponudnik mobilne telefonije. Glede na čas, ki ga Simobil že prestaja na našem trgu in na število naročnikov, bi vsak pričakoval, da je to operater, ki ponuja dobre in kvalitetne storitve... PA NI RES!!!

Ja, je cenejši od Mobitela, pa še vedno predrag. Moja izkušnja s Simobilom v zadnjih šestih mesecih odkar sem za dve leti podaljšala svojo naročnino za dve leti, je namreč huje od groze! Nedosegljiva sem bila neštetokrat, pa nisem vedla, da sem, ker je moj telefon normalno kazal super signal in vse, ampak nisem prejela klicev. Pa tudi SMS z zgrešenim klicem ni prišel. Dokler sama nisem kam poklicala ali poslala sms-a, potem so me zasula sporočila o zgrešenih klicih, ki jih je bilo včasih tudi preko deset!!! Na Simobil sem klicala trikrat, naj že enkrat rešijo zadevo. Pa je bilo z njihove strani: mogoče vam pa ne lovi (SEM V LJUBLJANI!), mogoče je pa s telefonom kaj narobe, mogoče je pa to, ono, tretje! Da bi vsaj dobila opravičilo - smo zafrknili, vam bomo za nekaj evrov znižali račun (kot je to nekajkrat naredil T-2 - nekaj ni delalo - vprašanje: koliko dni? 10 - OK, tretjina računa manj).

NE, vsakič je bilo: bomo preverili in pri tem je ostalo. No, zdaj mi je pošteno prekipelo. Ker aneksa ne morem prekiniti, ne glede na to, da mi operater NE ponuja obljubljene kvalitete, bom enostavno zamenjala operaterja. Grem na Tuš. Ne bom kupila telefona, zato bom pogodbo lahko prekinila, ko mi bo zapasalo! Na Simobilu bom pa odpovedala opcijo mobilni in vsak mesec dala 5 evrov za naročnino p bom še vedno plačevala manj kot zdaj!

Sramota je pa to, da se to (tudi drugim uporabnikom) dogaja leta 2008!!! Pri Mobitelu takih težav ni bilo niti leta 1995! In še vedno niso naredili nič, da bi težavo rešili! Zame je to popolna zajebancija iz naročnikov, ki naj bi jim kao zaupali.

Tako da še enkrat: SIMOBIL JE ZA EN DREK!

:(

4 komentarji:

Anonimni pravi ...

Mah, saj je tvoja sestrica zadnjic lepo povedala, v cem je problem - niso vlagali v omrezje, zdaj pa imamo! Tudi meni dopi*dijo kakšne "črne" luknje sredi Ljubljane :((
Sam ce bos sla na TUŠ, boš videla, kaj bo - vsak bo 1x, 2x zazvonil, pol pa čakal, da ga nazaj pokličeš :))

Maja pravi ...

Eh, po mojem pa ne bo panike... sej ves, tko so vsi tudi za Simobil govorili, zato ene 3leta nisem hotla tja,... pol je blo pa cool :)

Se mi pa ne zdi fer, da vsak mesec plačujem enormne račune za storitev, ki je za en drek :(

Anonimni pravi ...

neki zate :)
http://www.simobil.si/sl/packages.cp2?cid=D5ACC4A0-9DD4-6826-59A4-A1EE7484B9E9&linkid=package

Bi še vedno šla na tuš? :)

Maja pravi ...

hehe, hvala ti, sem se odlocla, da ga bom kar sprobala :))