sobota, 16. februar 2008

Ko ti gre vse narobe, potem pa še računalnik za***ava!!

Ja, te dni mi gre vse narobe, čeprav v bistvu sploh ni nič narobe... Zblojeno, vem, ampak tko je... Z ničemer nisem zadovoljna, tudi če je kaj full dobro, mi ni všeč... stvari me razjezijo še hitreje kot ponavadi - ja vem, to je zelo težko, ampak mi nekako rata!

Danes pa še moj računalnik... Začnem delati ob 14h. Vse ok, vse šiba do malo pred peto uro... potem začne laptop delati EXTRA počasi, na koncu mi totalno zmrzne ob 20.30, ko hočem dati gor še zadnjo novico, kar je itak eno uro po uradnem koncu dela.

In kaj zdaj? Nič, ugasnit računalnik, ga pustiti, da si malce spočije... potem pa pred nekaj minutami dam gor zadnjo novico, ki bi RES morala biti gor že prej!!! Jezna nase, ker ni bilo dovolj hitro, jezna na laptop, ker se mu meša.

Pa še dva dni po valentinovem je vse skupaj, kar mi itak požre še dodatnih nekaj živcev, ker itak že od nekdaj sovražim ta dan z dna duše!!!! Tisti, ki si je ta dan zmislil je mona, tisti, ki ga je pa v Evropo pa Slovenijo pripeljal, je pa za pred zid in za odstrel!!! Mislim, kero sranje!!! Dan zaljubljence, dan žena, materinski dan,..... samo sranje, samo siljenje ljudi, da na ta dan nekaj kupijo, sama potuha tistim, ki do svojih bližnjih niso pozorni celo prekleto leto, pol pa na ta dan neki dajo, pa je vse cool!! BREZ VEZE!!!!

No evo, še eno stresanje živcev na tipkovnico.... da niti ne razlagam, kako sem bila popolnoma za brez veze jezna na cel svet, ker je moja familija danes (z izjemo Nine) na obisk k meni prišla 10 minut prepozno... HALO???? Sploh ni blo panike, ampak jaz sem bla pač jezna!



Jaz NUJNO rabim nekaj/nekoga, da me pomiri, me spravi v dobro voljo in mi spet pokaže ta pravi, pozitivni pogled na ta po***an svet!!! ANY IDEAS??? Pa brez komentarjev, naj grem na sonček itd. - RABIM KONKRETEN IN DOBER PA UČINKOVIT PREDLOG!!!

Če ne bom še pobijat začela folk okoli sebe, ko pride april pa uno grozno vreme, ki me ob živce spravi, ko samo pomislim na to!

3 komentarji:

Nina pravi ...

tri besede ... dr. Andrej MArušič

Anonimni pravi ...

Ne stokaj, glavo pokonci in z delom naprej. Nihče ne bo nič storil namesto tebe. Da pa bi bila zaradi tega slabe volje je pa nezrelo in brez veze!

Ljubsrajca

Maja pravi ...

Oči, ti SPLOH ne štekaš, za kaj se gre!