sreda, 6. februar 2008

Ljubljančani ne znajo vozit!

Ja, marsikdo bo grdo pogledal zaradi naslova, ampak je res! Ljubljančani se delijo na tri vrste šoferjev:
- babice in dedke, ki vozijo okoli 20km/h pod omejitvio
- ženske, ki vozijo dovolj hitro, ampak zraven v naročju držijo psa (RESNO), ali pa pucajo armaturo
- moške, ki so pa itak tako prekleto arogantni, da mislijo, da so sami na cesti.

Primera, ko sem na križišču Aškerčeve in Tržaške v avtu poleg mojega videla fancy Ljubljančanko z maltežančkom v naročju, raje ne bi podrobneje opisovala, ker ne vem, ali naj se ob tem zarežim, ali zjokam.

Dober primer pa je moja včerajšnja vožnja na izpit (pustimo to, kako mi je šlo). Štartam le 20minut pred izpitom in se mi mudi. Ker je ura manj kot 14, sklepam, da prometa ne bo dosti. Takoj ko zavijem na Tržaško, dobim pred sabo babico, ki vozi 45 namesto 60. Prehitieti je ne morem, ker je bilo ravno toliko prometa, da se ni dalo fajn prehitevat. Končno ona zavije, ujamem rdeči val. Ok, pridem na Dunajsko, še ena gopodična, ki ji je bolj od pazljivosti pomembna čistoča njene armature. Pridem na faks, po izpitu v Zaro po moje skrajšanje kavbojke, pred tem me skoraj razsuje šofer, ki je pripičil iz Lidla in seveda ustavil svojega fancy avtorčka kak meter ZA črto ravno, ko sem jaz pripeljala mimo. Ufffff, prekleti moški arogantneži, potem me je pa še gledal, kot da: kaj maš pa ti za vozit tu, to je moja cesta.

Ok, grem nazaj proti domu. Gužva. Pripiči rešilec. Ker se drugi nasproti niso znali umaknit, je mene skoraj s ceste zrinil... saj bom kmalu doma, saj bo. Zavijem na bencinsko, pred mano gospa, ki je tako bremzala, da je meni skoraj vto crknil zaradi počasnosti. Vidim, da se je postavila na desno, za drugim avtom. Torej grem jaz desno. Ona pa iz nič, brez pogleda zavije na levo, direkt pred mene.

Potem pa še par fancy gospodov, ki mislijo da so oni top of the pop in so s svojimi konjički itak nekaj več - kako lepo v škarjice prehitevajo, menjavajo pasove, fino blendajo in trobijo, na koncu se pa domov pripeljejo 2metra pred drugimi - idioti.

Tako da ja, v Ljubljani se raje ne voziti na nedeljo (ko boš do cilja prišel 20 minut kasneje kot ponavadi, ker se nedeljskim voznikom itak nikamor ne mudi), izogibaj se prometnih konic, izogibaj se nakupovalnih središčem (ker tam Ljubljančane popade neukrotljiva sla po zapravljanju, mudi se jim, ker morajo biti ta prvi v trgovini, če jim pa slučajno kakšen avto na prednostni cesti prekriža pot, pa - aaaaaaaaaaaa, ne, jaz imam vedno prednost!!! Umakni se! Ne? Ok, ampak jaz grem vseeno naprej!)

Po pravici povedano, bi najraje vsem ljubljanskim ritim, ki pri vožnji mislijo na vse drugo, pobrala izpite za vedno, pa naj grejo na bus, arogantneži!

Pa brez zamere, sej nekateri so ok, ampak so redki.

Ni komentarjev: