nedelja, 13. julij 2008

Vladajoča koalicija me ne mara

RESNO!

Ravnokar sem prebrala mail, ki mi ga je poslala kolegica in... skoraj bi me kap! Ugotovila sem, da sem med novinarji, ki jih vlada obtožuje, češ da sem "s svojimi objavami oteževala delo policije in tožilstva! Halo?! Zapisano je še, da sem jaz, skupaj z nekaterimi kolegi z naše in drugih hiš, "nadlegovala", vendar pa K SREČI :D sankcij nisem fasala.... Spodaj članek iz petkove Mladine v celoti - vreden branja... :



Naj pojasnim: s Petro sva skupaj napisali en članek (EDINI, ki sem ga jaz o Penku pisala), ta pa je očitno... težava, o kateri mora razpravljati notranjepolitični parlamentarni odbor!!!

Hudo!!!

Spodaj kopy paste omenjenega članka, ki je tako grozen - morda sem jaz subjektivna, ker je moj, a menim, da res ni panike... :)

Le SDS se strinja, da so pridržali Zidarja

Opozicija dan po izpustitvi v nedeljo pridržanega prvega človeka SCT Ivana Zidarja in zdaj že nekdanjega državnega tožilca Boštjana Penka v zrak, SDS pa kriminaliste hvali.

Milan M. Cvikl iz SD meni, da gre verjetno za neupravičen odvzem prostosti. O nabiranju političnih točk govori prvak koalicijske SLS Bojan Šrot, o dvigovanju medijskega prahu Matej Lahovnik iz Zaresa.

Predsednik odbora LDS za pravosodje in nekdanji predsednik ljubljanskega okrožnega sodišča Aleš Zalar pa, da je šlo za skrajno neprofesionalno ravnanje policije in tožilstva. Prvak SNS Zmago Jelinčič meni, da se je policija v tem primeru zmotila, čeprav ne razume, kako je to mogoče.

Jože Tanko iz vladajoče SDS je aretacijo ocenil kot resno delo preiskovalnih organov pri preganjanju korupcije in organiziranega kriminala.

"Po posvetu smo se odločili za tožbe zaradi materialne škode zaradi neizvedenih poslov in nematerialne škode - okrnitve ugleda, oslabitve zdravja, posega v njegove osebne pravice in šikaniranja.

O konkretnih imenih še ne bom govoril - tožili bomo vse, ki so odgovorni za nezakonite aretacije. Tožili pa bodo tudi državo," napoveduje Zidarjev odvetnik Aleksander Čeferin. Tožbe bodo spisane do konca avgusta. Tudi Penko je že po izpustitvi napovedal upravne, ustavne, kazenske in civilne tožbe.




No, to je to - še dobro, da ne vedo, da jih "nadleguje" navadna študentka haha!!

No, vsaj po nekaj DOLGIH dneh sem se spet pošteno nasmejala :D

Pa lp..... Upam, da nisem koga nadlegovala in da ne bom od koga sankcij utrpela :D:D

3 komentarji:

Anonimni pravi ...

bitchy witchy .... hahaha ... you go sis!!!!

Anonimni pravi ...

hmmm...nisi edina ki jo koalicija ali opozicija ne mara...še posebej so alerčni na tiste, ki ne marajo njih... he, he.... no ampak saj se pridružujem mnenju, da je tale oblast na psu, pes je pa ušel....
brez cenzure do konca. podpiram 100%. levjesrčni

Anonimni pravi ...

Zakaj pa ne:)