torek, 15. julij 2008

Seal

Včeraj nekaj minut čez osmo uro, me je poklicala sister in se pohvalila, da jo je kolegica povabila na koncert Seala. Mater, sem bila jezna!!!

No, dve minuti kasneje je mene poklicala kolegica, ki mi je že zrihtala karte za nepozabne Jinxe, in mi rekla, da naj v roku pol ure pridem pred Tivoli, ker ima eno karto odveč!

Laufam na WC, telebnem po tleh, da sem zdaj vsa plava, ampak do Tivolija sem pa pravočasno prišla! :)

Koncert je bil noro dober, Seal je imel neverjeten kontakt s publiko, komadi so bili super, on ima pa tak glas, da sem nekajkrat obstala z odprtimi usti, ker nisem mogla verjeti, da je človek sposoben česa takega! :)

Slikce, ko jih dobim, ker je bila od kolegice sestra v prvi vrsti :D

Sicer pa: B., HVALA ZA KARTO!!! :) Sem ti dolžna kafe! :)

Ni komentarjev: