nedelja, 2. marec 2008

Lene ljubljanske riti!

Saj ni spet napad na Ljubljančane, ampak danes sem videla zadevo, ki me je pošteno presenetila.

Ker je sijalo sonce, sem se šla malce usesti na balkon. Pogledam dol in vidim soseda, ki stanuje pod nami in ga prej sploh še nisem videla. Ker stanuje v pritličju, mu pripada tudi nekaj kvadratov zemlje, ki pa je kot pri večini ostalih sosedov zelo zanemarjena.

In kaj sosed počne? Nabira REGRAT! Na zemlji, ki je naravnost ogabna, tip nabira regrat za kosilo! Naj poudarim, da je približno 100 metrov stran, prek železniške proge ogromno velikih travnikov, kjer verjamem, da je regrata še več in da je boljši kot na zemljici, ki je mimogrede kakih 10metrov od zelo prometne ceste.

Moj point je: lepo sonce je še mene spravilo iz stanovanja (kar je res redkost), travnik je zraven... DAJ NO ČLOVEK, pojdi po regrat tja, kjer je dober!!! Pa kjer ga bo več kot za pol porcije! Lenoba!!!

No sosed, upam, da ti je ta usrani regrat teknil! :D


Sicer pa: Mojca, še enkrat hvala za fajn družbo pa pijačko... ufff, spet 3 ure... kam leti ta čas.... pa J.: Kaj da ti rečem, sej te bom tudi osebno napizdila... ampak - če prideš mimo in te povabiva na pijačo, se lahko usedeš za najino in NE sosednjo mizo, no!!! :(

6 komentarjev:

Anonimni pravi ...

Ropotula ...

Haro pravi ...

verjetno ga je očistil s prilom :)

Anonimni pravi ...

caki, a ma vsaj ograjenega, da ne "hodijo" cez psi? :)

Maja pravi ...

Ja, ima ograjenega... ampak ima pa svojega psa,.... samo vemo kako je... pes ki je tvoj je pa ja cist :D

Anonimni pravi ...

Lena rit, ki na svoj blog ni nič napisala že od 2. marca. :)

Anonimni pravi ...

Dober zacetek